TO THE QUESTION ABOUT TRILINGUALISM AND TRILINGUAL EDUCATION IN THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN
Keywords:
interference, phonetic difficulties, phonemic hearing, teaching articulationAbstract
The article deals with the introduction of trilingualism and trilingual education as a necessity of the new time trends. In particular, the need to focus on the study of not only Kazakh, but also Russian and English languages. The level of English proficiency of Kazakh students and schoolchildren was analyzed, an online survey on the knowledge of a foreign language was conducted.References
Кулибаева, Д. Н. Методика формирования международно-стандартных уровней владения иностранным языком в условиях школ международного и типа (английский язык). - Дисс. на соиск. уч. степ. канд. пед. наук / Д. Н. кулибаева. - Алматы, 2001.
Указ Президента Республики Казахстан «Об образовании Ассамблеи народов Казахстана» от 1 марта 1995г. № 2066.
Послание Президента Республики Казахстан Н. Назарбаева народу Казахстана от 10 января 2018 г.
XXIV сессия АНК «Независимость. Согласие. Нация единого будущего».
Назарбаев, Н. А. Послание Президента Республики Казахстан народу Казахстана / Н. А. Назрбаев. 27.01.2012 г.
Назарбаев, Н. А. Социальная модернизация Казахстана: Двадцать шагов к Обществу Всеобщего Труда / Н. А. Назарбаев // Казахстанская Правда. - 2012.- №218-219. - 10 июля.
st International Pre-Service Teachers Conference ‘Teaching and Learning English in Transition to Tri-Lingual Education: Research, Challenges and Success’ 14-15 Марта 2018 г. Шымкент, Казахстан.
Послание Президента Республики Казахстан Н.А. Назарбаева народу Казахстана. Октябрь 1997 г.