OPTIMIZATION OF COMMUNICATION INTERACTION IN THE PROCESS OF MANAGING THE TEACHING STAFF OF EDUCATIONAL ORGANIZATION
DOI:
https://doi.org/10.37386/2413-4481-2020-2-12-15Keywords:
educational organization, communicative competence, positive interaction of the headAbstract
Тhe article deals with the optimization of communication interaction between the head and the teaching staff, specifies the role of the communicative competence of the head, identifies the process of making managerial decisions in the structure of communication management.References
Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление развития, реализация. М., 2002. 396 с.
Корпоративная социальная ответственность. М.: Юрайт, 2019. 428 с.
Богославец Л. Г., Давыдова О. И. Тайм-менеджмент в работе образовательных учреждений. М.: ТЦ Сфера, 2012. 124 с.
Тараненко А. И. Коммуникативный аспект в деятельности современных организаций // Управление человеческими ресурсами - основа развития инновационной экономики. 2015. № 6. С. 271-278.
Спивак В. А. Деловые коммуникации. Теория и практика. М.: Юрайт, 2017. 460 с.
Downloads
Published
2020-06-04
Issue
Section
Педагогические науки: Общая педагогика, история педагогики и образования