INSTITUTIONAL CHANGES IN HIGHER PEDAGOGICAL EDUCATION
Keywords:
possessive sentence, existential sentence, language empathy, mental property, mental stateAbstract
In this article the author considers the main directions of institutional changes in the content and organization of training of future teachers. It addresses the matter of national identity preservation while implementing Western system ideas. An attempt has been made to identify ways for further teacher education improvement.References
Таубаева, Ш. Т. Исследовательская культура учителя: методология, теория и практика формирования : монография / Ш. Т. Таубаева. - Алматы : Алем, 2000. - 380 с.
Пиаже, Ж. Психогенез знаний и его эпистемологическое значение / Ж. Пиаже // Семиотика / ред. Ю. С. Степанова. - Москва : Радуга, 1983. - C. 90-101.
Чошанов, М. А. Процесс непрерывного конструирования и реорганизации / М. А. Чошанов // Директор школы. - 2000. - № 4. - С. 56-62.
Downloads
Published
2016-10-11
Issue
Section
Педагогические науки