THE DIFFICULTIES OF INTERACTION OF YOUNG TEACHERS WITH PARENTS
Keywords:
training of teaching staff, ungraded rural school, Altai State Pedagogical UniversityAbstract
The article is devoted to the process of entry of young teachers into professional activity. Here is indicated the reasons for the difficulties of establishing interaction with student’s parents . Also characterized of professional competence, which provides the development of collaboration between teacher and parents.References
Горохова, Ю. В. Изменение роли учителя в современной школе / Ю. В. Горохова // Молодой ученый. - 2016. - № 14. - С. 528-530.
Анненкова, Н. В. Готовность педагога к сопровождению семьи в вопросах воспитания / Н. В. Анненкова // Ученые записки. Электронный научный журнал Курского государственного университета. - 2010. - № 2. - С. 167-173.
Скударева, Г. Н. Молодой учитель начальной школы: проблемы, кризисы, противоречия / Г. Н. Скударева // Начальная школа. - 2014. - № 1. - С. 13-19.
Downloads
Published
2016-10-27
Issue
Section
Навстречу форуму «Молодой учитель. Формула успеха»